Известие

Collapse
No announcement yet.

Няколко въпросчета за 156 facelift

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Няколко въпросчета за 156 facelift

    1. Освен предницата и интериора (плюс дългоочакваният борд-компютър), има ли други оправени бъгове? Особено се отнася до хронична детска болест номер 1 на 156-ците - окачването
    2. От кога се слагат 1.9 ЖТДм и 2.4 20 вентила? Кой е за препоръчване - 1.9 ЖТДм с чипче или 2.4 JTD 20V без?
    3. Багажникът все така безмислено малък ли си е останал?

    Мерси предварително!
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

  • #2
    facelift-a е със същите размери като старата,интериора си е същия като на тази от 2002!слагат се до 12 airbag-a!за двигатела-само 2.4 е истината,а колкото до 1,9 тоj е jtd a ne jtdm,prosto e 16v
    147 jtd 115k.c "02 Distinctive

    Comment


    • #3
      E kak, бе? Има и 1.9 мДЖЕТ слагани на 156, има и обяви в мобайл.де за такива. Даже имаше един колега от Германия, който се подвизаваше във форума доскоро Той си беше с вагон-ресторант, 1.9мДЖЕТ, ако не се лъжа
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #4
        1. Нова решетка, фарове, нови електронни системи: VDC, MSR и др., сензор за качеството на въздуха, двузонов климатроник, въздушни възглавници тип "завеса", ново табло с мултифункционален дисплей, бордови компютър и др., а от появата на 2.0 JTS нататък - и аудио система Bose. Окачването си е същото.

        2.
        1.9 JTD 16V Multijet Turismo 4d - от 1 септември 2003 г.
        2.4 JTD 20V Multijet Lusso и Veloce 4d - от 30 ноември 2003 г.

        Пред двата двигателя аз бих предпочел 2.4 Разликата в консумацията е много малка, а и си има достатъчна мощност без чип. По мое лично мнение двигателят с чип ще изкара доста по-малко време от същия без чип. Пък и ако го вкараш с чип от чужбина вероятността да е настъпван прекалено много е по-голяма (иначе за кво са му турнали чип).

        3. Багажникът не е променен (378 литра).
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD, 2000 г.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Димо
          1. Нова решетка, фарове, нови електронни системи: VDC, MSR и др., сензор за качеството на въздуха, двузонов климатроник, въздушни възглавници тип "завеса", ново табло с мултифункционален дисплей, бордови компютър и др., а от появата на 2.0 JTS нататък - и аудио система Bose. Окачването си е същото.

          2.
          1.9 JTD 16V Multijet Turismo 4d - от 1 септември 2003 г.
          2.4 JTD 20V Multijet Lusso и Veloce 4d - от 30 ноември 2003 г.

          Пред двата двигателя аз бих предпочел 2.4 Разликата в консумацията е много малка, а и си има достатъчна мощност без чип. По мое лично мнение двигателят с чип ще изкара доста по-малко време от същия без чип. Пък и ако го вкараш с чип от чужбина вероятността да е настъпван прекалено много е по-голяма (иначе за кво са му турнали чип).

          3. Багажникът не е променен (378 литра).
          бе не си съвсем прав

          аз сите тия неща ги имам: нови електронни системи: VDC, MSR и др., сензор за качеството на въздуха, двузонов климатроник, въздушни възглавници тип "завеса", ново табло с мултифункционален дисплей, бордови компютър и др., и аудио система Bose.

          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от търтей
            аз сите тия неща ги имам: нови електронни системи: VDC, MSR и др., сензор за качеството на въздуха, двузонов климатроник, въздушни възглавници тип "завеса", ново табло с мултифункционален дисплей, бордови компютър и др., и аудио система Bose.

            Твоята кога е произведена ? (Ти се беше похвалил когато я купи ама сега не ми се рови из форума.) Доколкото знам описаните глезотийки са стандратно оборудване от началото на 2002 г. Някои от тях са слагани и преди това срещу доплащане.
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD, 2000 г.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Димо
              Твоята кога е произведена ?
              мойта е фейслифт ама първия
              смисъл отвън е същата като старите
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #8
                А на окачването кое му е слабото че не разбрах, мойта из какви пътища е минавала не може да си помислят половината от вас ( ловен сезон ) и като я продавах я гледахме - окачването като ново . Проблемите почват след първата смяна на оригинална част, кола от Италия до 130-40 хил км нямаш грижи с окачване.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от търтей
                  мойта е фейслифт ама първия
                  смисъл отвън е същата като старите
                  Ами за туй ги имаш тез хубавини. Основната промяна в модела е направена през януари 2002 г. През юни 2003 промяната е по-скоро козметична: решетка, фарове, итериор, малко нови глезотийки, но между двете няма чак толкова сериозна разлика.
                  Alfa Romeo 156 2.4 JTD, 2000 г.

                  Comment


                  • #10
                    [quote=Димо]
                    Първоначално публикувано от "търтей":2c4k4ank
                    мойта е фейслифт ама първия
                    смисъл отвън е същата като старите
                    Ами за туй ги имаш тез хубавини. Основната промяна в модела е направена през януари 2002 г. През юни 2003 промяната е по-скоро козметична: решетка, фарове, итериор, малко нови глезотийки, но между двете няма чак толкова сериозна разлика.[/quote:2c4k4ank]

                    нда
                    много ие удобно вдц-то като дърпа ръчна в завоите
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от търтей
                      много ие удобно вдц-то като дърпа ръчна в завоите
                      Бе то с нашите прекрасни пътища дърпането на рачна в завой си е опасно развлечение, ма щом тъ кефи ... Последният път когато се пробвах да се правя на състезател (с чужда кола на мокро и с ръчна в завой), се завъртях като пумпал и доста време след това не можех да си преглътна бирата.
                      Alfa Romeo 156 2.4 JTD, 2000 г.

                      Comment


                      • #12
                        [quote=Димо]
                        Първоначално публикувано от "търтей":fj94fsno
                        много ие удобно вдц-то като дърпа ръчна в завоите
                        Бе то с нашите прекрасни пътища дърпането на рачна в завой си е опасно развлечение, ма щом тъ кефи ... Последният път когато се пробвах да се правя на състезател (с чужда кола на мокро и с ръчна в завой), се завъртях като пумпал и доста време след това не можех да си преглътна бирата.[/quote:fj94fsno]

                        то вдц-то е друга работа
                        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от търтей
                          то вдц-то е друга работа
                          А системният спам?
                          _______
                          146 JTD - ex
                          Renault Megane II 1.5 dci - ex

                          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от trustworthy
                            Първоначално публикувано от търтей
                            то вдц-то е друга работа
                            А системният спам?
                            чшшш
                            малкия :P
                            освен тва имаш една снимка да ми пращаш :P
                            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                            Comment


                            • #15
                              А има ли 156-ци с ФЛ-муцуна и 2.4 двигател, дето да не е акцизен?
                              _______
                              146 JTD - ex
                              Renault Megane II 1.5 dci - ex

                              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                              Comment

                              Working...
                              X